Ukraine
This article was added by the user . TheWorldNews is not responsible for the content of the platform.

Колишній працівник оббрехав "Динамо"

Колишній працівник оббрехав "Динамо"
Артем Бесєдін досі відновлюється від травми. Фото: REUTERS

Київське "Динамо" офіційно відреагувало на скандальну статтю від британського видання World Soccer про несплалту податків.

Динамівці спростували інформацію, що платять зарплату через офшорні рахунки.

"Згідно з нещодавно поширеною інформацією низки українських медіа, британське видання World Soccer, що належить медіахолдингу Kelsey Publishing Ltd., у випуску свого журналу за листопад 2021 року опублікувало статтю про нібито ухилення ФК "Динамо" від сплати податків. Цей матеріал, зокрема, містив неправдиву інформацію про заробітну плату футболіста ФК "Динамо" Артема Бєсєдіна.

ФК "Динамо" належно зреагував на відвертий наклеп та звернувся до видання й медіахолдингу з вимогою зупинити розповсюдження неправдивої інформації та спростувати оприлюднені дані, які не відповідають дійсності та завдають шкоди діловій репутації клубу. Ми надали британському виданню документи, які свідчать про те, що факти, викладені у статті, є фейками.

У відповідь Kelsey Publishing Ltd. повідомив ФК "Динамо" про видалення публікації з усіх онлайн-платформ, що здійснюють продаж випуску журналу. Також у британському медіа інформували нас про початок службової перевірки щодо інциденту.

Крім того, представники британського медіа запевнили, що після закінчення внутрішнього розслідування, нас повідомлять про його результати та вжиті заходи.

Вдячні британському виданню за оперативну реакцію, що відповідає високим стандартам журналістської етики у Великій Британії. Переконані, що внутрішнє розслідування Kelsey Publishing Ltd. підтвердить недостовірність опублікованої інформації.

Наразі ми вже встановили, що автором неправдивого матеріалу був зовсім не британський журналіст, а колишній співробітник ФК "Динамо" Олег Задерновський, який був звільнений у 2017 році. Тривалий час він безрезультатно намагався поновитися на посаді, а наразі має нове хобі – поширювати завідомо неправдиву інформацію про ФК "Динамо", використовуючи всі доступні інформаційні майданчики, що він вчергове зробив, опублікувавши зазначену вище неправдиву статтю.

Звертаємося до українських медіа, які поширили "сенсаційне британське розслідування", авторства звільненого співробітника нашого клубу, – просимо дотримуватися міжнародних журналістських стандартів та спростувати неправдиву інформацію тим способом, яким вона була поширена. На майбутнє радимо перевіряти факти, навіть, якщо джерело інформації здається надійним. А також наголошуємо – ФК "Динамо" відкритий до комунікації і готовий за запитом надати усю необхідну інформацію для об'єктивних і незалежних розслідувань", - йдеться в повідомленні київського клубу.

Журнал World Soccer опублікував розслідування, в якому стверджував, що футболісти київського "Динамо" отримують зарплату через офшорні рахунки. Коли нападник збірної України Артем Бєсєдін отримав травму під час Євро-2020, "Динамо" відмовилося від компенсації ФІФА. За документами Бєсєдін отримує в клубі лише €290 на місяць, і розмір компенсації був би копійчаним.

У поточному сезоні "Динамо" ділить перше місце із "Шахтарем" у турнірі таблиці. Команди мають 35 очко. У наступному матчі динамівці в гостях зіграють проти "Вереса". Матч відбудеться 3 грудня. Звіт про гру читайте на нашому сайті.

Артем Бесєднін досі відновлюється від перелому ноги, який отримав на Євро. Нападник повинен повернутися на поле під час зимової паузи.